Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

horak29

16. 5. 2012 15:20
Vodafone

mi dělal totéž. Avizoval ve dvě v noci fakturu, která přišla poštou druhý den a s nadšením v tutéž hodinu oznamoval její zaplacení. Stačil jeden telefonát a nechali toho. A mobil nevypínám, neb mám starou a nemocnou maminku a stát se může kdykoli cokoli.

0 0
možnosti

PájaZítra

16. 5. 2012 16:13
Re: Vodafone

nechápu jedno - kdyby se tvý máti třeba v noci neudělalo dobře, to jako zavolá tobě, abys jí zavolal sanitku? nač ten informační šum, proč si tu sanitu nezavolá přímo ona, když je v tu chvíli schopná telefonovat a zcela jistě se zdravotníkem bude sama líp vyjednávat než ty, kterej nic neví...?

0 0
možnosti

Chody

16. 5. 2012 15:15
?

Proč nemáte v noci vypnutý mobil?

1 0
možnosti

PájaZítra

16. 5. 2012 13:52
celejch celkem cca 15 let

kdy jsem na přeskáčku vlastnil telefon (nejprve krátce první eurotel, pak po malý pauze asi 9 let twist paegas/tmobil a teď po dvouletý pauze mám předplacenku o2) jsem přístroj každodenně ve 20h zcela vypínal a vypínám a zapínal/zapínám ho až mezi 8. a 9. ráno ve všední dny, případně ještě pozdějš o víkendu, krom toho posledních 5 let bejvá ten můj starej telefon vypnutej i několik dní v kuse...

...já ho totiž v podstatě ani nepotřebuju...

.

TO JE SAKRA PRO HAFO LIDÍ TAK VELKEJ PROBLÉM TEN MOBIL NA SPANÍ VYPÍNAT?

0 0
možnosti

petluke

16. 5. 2012 13:58
Re: celejch celkem cca 15 let

No, vidíte, mě telefon ráno budí. S tím ovšem počítám:-)

0 0
možnosti

Alka1

16. 5. 2012 13:30
Ještě identifikovat operátora..

Ten můj má občas podobné způsoby..!!

0 0
možnosti

Lumpíí i po banánu 7

16. 5. 2012 13:48
Re: Ještě identifikovat operátora..

vodafon ?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS