Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Subo

9. 2. 2011 20:56
...

Vy nejste profesionalni politik? Jak je to mozne? Vzdyt madam Katerina ve svem blogu napsala, ze opozicni diskuteri by se mimo politiku neuzivili... No holt novinarka... samy podlozeny fakt. :-)

Nicmene se divim, ze se ona uzivi jako novinar... i kdyz, kdyz vidim co se dneska jako novinar zivi...

Nejsem z Prahy, neznam aktery zde reseneho sporu, ale Vy jste mi prisel o dost duveryhodnejsi... i clanek lepe napsany... Nechcete se zivit jako novnar? Kdyz to zvladnou jini... :-)

0 0
možnosti
KK

Katka K.

9. 2. 2011 22:09
Re: ...

psala jsem o SVÉM NÁZORU a na tom trvám - zejména při pohledu do parlamentních lavic jsem si tím skoro jistá, že většina tamních hádavců by si nevydělali normální prací ani na slanou vodu ;-) A mnohým jsem to již stihla i sdělit osobně - nedávno zrovna jednomu senátorovi, který zjevně rád nebyl ;-);-)

0 0
možnosti
N

npr.pavel.blaha

9. 2. 2011 19:29
Je...

... to jen názor prolhaného rádoby politika

0 0
možnosti
AM

limeta

9. 2. 2011 19:13
Bude to nejspíši akustikou

v sále KC Zahrada, ale můžu potvrdit, že do středu zadní části se nesly zvukové i vizuelní vjemy popsané zcela věrně autorem. Těžko uvěřit, že paní Kašparová zde strávila 3 hodiny a přitom špatně viděla i slyšela. Smysly jí však mohl přece jen nepatrně zamlžit fakt, že je "VIP" osobností akce, která byla součástí programu pořádaného Prahou 11.  Jo jo, starostova klaka jje už tradiční kolorit...

0 0
možnosti
KK

Katka K.

9. 2. 2011 19:20
Re: Bude to nejspíši akustikou

ale vždyť já tyto "vjemy" popsala rovněž velmi jasně a zřetelně - pouze se distancuji od autorova lživého tvrzení, že jsem mezi těmi křiklouny seděla - byla jsem na zcela opačné straně sálu, přímo u vstupních dveří...

Poznámku o VIP osobnosti nechápu - ve svém článku jsem v PS pravdivě uvedla, že v Praze 11 pořádám již POŠESTÉ Miss kočku (charitativní akce ve prospěch útulků), a začali jsme s tím již za paní Šorfové, kterou tam rovněž zmiňuji. Takže - nechápu..?

0 0
možnosti
AM

limeta

9. 2. 2011 19:00
Proměnlivá akustika

0 0
možnosti

martin013

9. 2. 2011 18:18
Blog

Myslím si, že takový příspěvek vůbec na blog nepatří. Jedna věc je, když zde někdo prezentuje své  názory  na politiku a druhá, když zde někdo rovnou dělá politiku. Ale to už záleží na tom, čím vlastně chce redakce tento blog mít. Chápu, že hranice může být občas dost tenká, ale abychom zde za čas nečetli jen stanoviska nějakých politikých klubů. Zatím to nenápadně začíná z komunální úrovně a mohlo by to skončit na úrovni celostátní. Pak je ovšem jasné, že to brzy amatérským politikům vyrvou z rukou profesionální PR agentury. A budeme přesně v bodě, ve kterém by se žádný blog neměl ocitnout. Proto přeji redakci dostatek citu a rozumu.

0 0
možnosti
KK

Katka K.

9. 2. 2011 18:15
proč lžete????

Pane Lukeši - proč tak lžete??? Celé 3 hodiny jsem seděla HNED U DVEŘÍ, a nikoliv vzadu v sále mezi křiklouny, kteří rušili průběh jednání.... Nevím, kdo je vedl, syna pana Maixnera neznám...

A zhruba tak je to s celý vaším článkem.

Takže po jeho přečtení se mi, mimochodem, už i ta vaše vystoupení během zasedání jeví v poněkud zajímavějším světle....

Rv

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

9. 2. 2011 17:40
Hned jsem si to myslel

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2180x
Hledám odpovědi. 

Seznam rubrik